Premium Format - GRAY HULK
|
21.03.2014, 21:38
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 15.09.2018 17:30 von GuteLaune.)
Beitrag #1
|
|||
|
|||
Premium Format - GRAY HULK
Kauflink
~ Click The Pick ~ ------------------------------- GRAY HULK ~ PREMIUM FORMAT FIGURE ~ Joining the Incredible Hulk and Red Hulk, Sideshow Collectibles is proud to introduce the Gray Hulk from our Marvel Comics Hulk Premium Format Figure series. A fantastic tribute to the original character design by Stan Lee and Jack Kirby, Sideshow's artists have captured the full menace of Hulk's gamma-fueled fury as he was first depicted in Incredible Hulk #1. Featuring the hallmarks of his classic look, Bruce Banner's alter ego is all muscle, with a prominent brow and monstrously intimidating scowl, shredded denim shorts and fluorescent orange shirt. Rampaging onto the scene in one quarter scale, Hulk tears up the terrain with one hand outstretched to taunt his enemies, and the other ready to deliver a mighty blow. A time-honored champion of the Marvel Universe, the Gray Hulk Premium Format Figure is a must have for fans of the Hulk! - Exclusive - PRODUCT DETAILS License: Marvel Scale: Premium Format Figure Manufacturer: Sideshow Collectibles Price: 549.99.-$ Limited Edition Regular: 1000 Limited Edition Exclusive: TBA Shipping Date: Januar 2015 Product Size: 20" H (508mm) x 15" W (381mm) x 19" L (482.6mm) Product Weight: 20.00 lbs (9.07 kg) Dimensional Weight: TBD Int'l Dim. Weight: TBD ARTISTS Kris Anka (Design) Andy Bergholtz (Design) Pablo Viggiano of Viggiano Studio (Sculpt) Andy Bergholtz (Sculpt) Mike Najera (Paint) Jennifer Johnson (Costume) The Sideshow Collectibles Design and Development Team ____________________________________________________________________ HULKS - Click The Pic - |
|||
21.03.2014, 21:45
Beitrag #2
|
|||
|
|||
RE: Premium Format - Grey Hulk
Den finde ich ziemlich cool....bin aber mit der grauen PF schon bestens versorgt.
|
|||
21.03.2014, 21:50
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 29.05.2014 22:06 von Silver Surfer.)
Beitrag #3
|
|||
|
|||
Ich finde genau diesen bis jetzt die stärkste Umsetzung. Der sieht unglaublich aus! Ich bin leider nur kein Fan der Farbe, da ich mit dem grünen aufgewachsen bin. Aber wer auf das Original steht bekommt hier eine wahnsinns Statue. Die Weste ist das Sahnehäubchen
|
|||
21.03.2014, 21:54
Beitrag #4
|
|||
|
|||
Der Graue ist vorerst auch mein Favorit.
Was ich suche Einfach mal hier drauf klicken |
|||
21.03.2014, 23:38
Beitrag #5
|
|||
|
|||
Da gibts nur eins... sparen, alle drei holen und so präsentieren:
|
|||
22.03.2014, 00:32
Beitrag #6
|
|||
|
|||
Starkes Display
->SHOP(as)<-
Follow me on Instagram: Picsbyshopas |
|||
28.03.2014, 19:20
Beitrag #7
|
|||
|
|||
Wahsinn dieses Display...v.a.der Grüne und Rote gefällt mir. Beim Grauen sagt mir die "verschrumpelte" Mundpartie leider überhaupt nicht zu.
Lost in Moria..... |
|||
23.05.2014, 03:56
Beitrag #8
|
|||
|
|||
Coming Soon to Sideshow Collectibles Gray Hulk Premium Format Figure A brand new Marvel statue is smashing in on the scene soon to complete what was started with the Red Hulk and Incredible Hulk Premium Format Figures! The Gray Hulk Premium Format Figure will be available for Pre-Order on Thursday, May 29th 2014! |
|||
23.05.2014, 08:52
Beitrag #9
|
|||
|
|||
Okay, jetzt müssten wir entweder Sideshow ne Info schreiben, dass sie nen Schreibfehler im Programm haben oder wir benennen unseren Thread-Titel von Grey in Gray Hulk um
Lost in Moria..... |
|||
23.05.2014, 08:57
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 23.05.2014 09:43 von Silver Surfer.)
Beitrag #10
|
|||
|
|||
Die lassen die Promo Bilder jetzt wohl auch schon in China anfertigen.
PS: Gerade noch dieses Bild entdeckt: Sieht ja fast nach einer Wechselhand als Ex aus. So cool ich das orange Shirt finde, aber sind wir mal ehrlich, da bestelle ich doch lieber die reguläre Version und lass mir das Shirt für ein paar Euro schneidern. |
|||
|
Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste