Premium Format - EMMA FROST (Hellfire Club)
|
04.07.2014, 22:53
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 15.09.2018 17:53 von GuteLaune.)
Beitrag #1
|
|||
|
|||
Premium Format - EMMA FROST (Hellfire Club)
KAUFLINK
~ Click The Pic ~ ____________________________________________________________________ Emma Frost - Hellfire Club - "Of course I'm a threat. Why? Did you think for a moment that I wasn't?" Sideshow Collectibles is proud to present the alluring Emma Frost Premium Format Figure. First introduced in Marvel’s acclaimed Dark Phoenix Saga storyline as the White Queen of the elite Hellfire Club, ice-cold Emma Frost began her career as one of the X-men’s hottest adversaries. Beautifully sculpted in 1:4 scale, Emma Frost coolly assumes her position as the White Queen atop a Hellfire Club themed base, boasting supreme confidence and a quiet mystique. Featuring interchangeable portraits with long and short hairstyles, Emma’s piercing blue eyes reveal even more than her scant attire. Dressed to the nines in her provocative all-white corset, thigh-high boots, and fur-trimmed cape, the drop dead gorgeous White Queen is not to be underestimated... - Exclusive - Product Details License: Marvel Scale: Premium Format Figure Manufacturer: Sideshow Collectibles Price: 369,99.-$ (287,77.-€) Limited Edition Regular: TBD Limited Edition Exclusive: 1000 Expected To Ship: May 2015 Product Size: 20" H (508mm) x 9" W (228.6mm) x 9" L (228.6mm) Product Weight: 8.00 lbs (3.63 kg) Dimensional Weight: TBD Int'l Dim. Weight: TBD Artists Kris Anka (Design) Tony Cipriano (Sculpt) Tim Miller (Sculpt) Whitney Mitchell (Sculpt) Pascual Wawoe (Sculpt) James Lareau (Sculpt) Mike Allen (Mold & Cast) Holly Knevelbaard (Paint) Kat Sapene (Paint) Dan Mahler (Costume Fabrication) The Sideshow Collectibles Design and Development Team Mod-Edit: Bilder hinzugefügt, neu arrangiert & Daten angegliedert Ein Leben ohne Statuen ist möglich - aber sinnlos. |
|||
04.07.2014, 23:07
Beitrag #2
|
|||
|
|||
RE: Premium Format - Emma Frost Hellfire Club
Mal sehen was El_Riemo dazu sagt
|
|||
04.07.2014, 23:12
Beitrag #3
|
|||
|
|||
......nice blue eyes.....
Das Leben ist wie eine Schachtel Pralinen, man weiß nie, was man bekommt. (Forrest Gump's Mama) |
|||
04.07.2014, 23:13
Beitrag #4
|
|||
|
|||
Ach ja, stimmt. Hab' ich auf dem ersten Blick garnicht gesehen...
Ein Leben ohne Statuen ist möglich - aber sinnlos. |
|||
04.07.2014, 23:40
Beitrag #5
|
|||
|
|||
Das Gesicht erinnert mich absolut an eine Schaufensterpuppe. Selten so was "lebloses" gesehen
Was ich suche Einfach mal hier drauf klicken |
|||
04.07.2014, 23:54
Beitrag #6
|
|||
|
|||
AW: RE: Premium Format - Emma Frost Hellfire Club | |||
05.07.2014, 07:54
Beitrag #7
|
|||
|
|||
Kann mich meinen Vorpostern nur anschließen. Das Gesicht ist auch nicht so meins. Hat was von einer reichen, gebotoxten Dame aus Russland auf Shopping Tour in der Schweiz.
Edit: Die Augen sind doch gephotoshopt, oder? |
|||
05.07.2014, 12:54
Beitrag #8
|
|||
|
|||
Ich sag nix, vllt. wird das mal ne Emma Frost die was taugt und zu den andernen X Männern passt...Wobei ich das schon wieder bezweifle wenn ich das Gesicht anschaue.
|
|||
05.07.2014, 13:34
Beitrag #9
|
|||
|
|||
(04.07.2014 22:53)GuteLaune schrieb: Es gibt von Sideshow einen neuen Appetizer: Da bin ich voll bei Dir, was bisher zu sehen ist . |
|||
24.07.2014, 07:08
Beitrag #10
|
|||
|
|||
|
|||
|
Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste